اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۱۹۲

از دوپینگ دو بانوی رکابزن تعجب می‌کنم

از دوپینگ دو بانوی  رکابزن تعجب می‌کنم
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: دو بانوی رکابزن کم تجربه نبودند و انتظاری هم برای مقام نداشتیم و به همین دلیل از دوپینگ آنها تعجب می‌کنم.
۱۳:۰۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

خسرو قمری در گفت‌وگویی، در مورد مثبت شدن دوپینگ فاطمه هداوند و مائده نطری دو بانوی دوچرخه سوار عنوان کرد: این خبری است که فدراسیون جهانی عنوان کرده و به خود ورزشکاران نیز اطلاع داده شده است. آنها فعلاً تعلیق هستند و نمی‌توانند رکاب بزنند تا زمانی که حکم قطعی آنها اعلام شود. خود ما هم روز شنبه با این ۲ رکابزن و مربیانشان جلسه داریم و موضوع را بررسی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: آنها در مسابقات قهرمانی آسیا در رده‌های آخر قرار گرفته و نمی‌دانیم دلیل این دوپینگ چه بوده است. خودشان گفته‌اند مکمل‌هایی که استفاده می‌کردند آلوده بوده و خبر نداشتند اما این موضوع نمی‌تواند توجیه باشد. تلاش ما در یکسال گذشته بر این بود که موضوع دوپینگ را به حداقل برسانیم اما باز هم مشکلاتی به وجود می‌آید.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری عنوان کرد: واقعاً از دوپینگ آنها تعجب می‌کنم. این ورزشکاران سن کمی نداشتند و کم تجربه هم نبودند. انتظاری هم برای کسب مقام وجود نداشته است و نمی‌دانیم آنها با چه ادله‌ای این کار را کرده‌اند. ما برای مبارزه با دوپینگ حدود ۲۰۰ میلیون هزینه‌ کرده‌ایم و ۲۰ میلیارد هم از ورزشکاران وثیقه برای بازدارندگی گرفتیم. تمام عواقب این کار بر عهده خودشان است و اگر ثابت شود که مقصر بوده‌اند باید تمام خسارتی که به بیت المال زده‌اند را پرداخت کنند.

قمری تأکید کرد: ورزشکاری که به صورت حرفه‌ای کار می‌کند باید مراقب همه چیز باشد. صفر تا صد این قضیه مربوط به خودشان است و نمی‌توانند کسی را مقصر کنند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین